I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

01 Mac 2011

sangat lama......

emmm seyes lama gila x update blog ni....busy la dan jgk dengan kesihatan yang xmenentu....kejap sakit kepala, kejap sakit perut, paling sengal bila kena bisul... owh sangat sengsara....setahu aku xde plak aku duduk kat atas bantal..... skrg ni pon sedang mengalami sakit tekak plus pening kepala.... bila dah mandi dengan minyak kayu putih ok sikit kpala ni... klu x rasa dunia tunggang tebalik.....mungkin sbb terlampau stress dan jugak selera makan yang xmenentu...owh knapa hidup aku ni skrg rasa sangat la xterurus.... omg apa dah jadi ni??? tapi apa yang membuatkan aku tergerak hati untuk menupdate blog ni bila aku dah xtau nak lepaskan segala tekanan yang melanda ni.... selama satu hari aku dah muhasabah diri ni... mgkn salah aku jugak yang buat encik buah hati mkn hati, tapi apa tujuan aku sebenanrnya nak dia tahu.. xnak dia pikir aku nak sembunyik an apa2 dr dia... aku xnak kejujuran aku dpertikaikan.... tapi apa yang membuatkan aku membawa diri dan ego bila sanggup dia mengghilangkan diri masa aku nak balik dr umah dia..... sedangkan dah banyak kali aku nyatakan yang aku nak dia yang temankan aku balik.... bg aku apa yang terjadi masa mlm sblm aku balik tu seolah-olah dia saja nak cr pasal.... klu dia nyatakan dengan terang lg senang... xpayah cr sbb untuk marah aku.... mmg btol rahsia d hati xsiapa yang tahu... tapi hati aku sangat terluka... dan sekarang aku dah xnak ubati luka d hati aku ni... biar ia terus berdarah......mgkn dgn cara ni je aku boleh jadi lebih tabah.... pengorbanan yang aku bg seolah-olah xdihargai... duit mmg boleh cr tapi kasih sayang tu xblh dbeli dan xblh d ganti dengan duit... seandainya aku d beri pilihan...antara duit dan kasih syg... aku pilih kasih syg.... untuk apa aku d limpahi kemewahan seandainya hati aku terluka...... hakikatnya aku nak dia tahu yang aku mmg syg dia... xperlu nak ragui lg... walau seribu lelaki wujud dlm hidup aku dan goda aku.. xmungkin aku pilih yang lain bila nama dia dah lama sebati dan terukir d hati..... seandainya aku nak curang knapa aku perlu bertahan 3tahun menyulam cinta dengan dia??? emmmtapi kali ni aku nekad.... aku xkan merayu lg....aku juga punyai ego aku sendiri... cukup selama ni aku mengalah..... aku betul-betul TERLUKA.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts