I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

24 Mac 2011

tak sempat tgk dunia......

adoiii...... letih je rasa badan ni.... klu mcm ni lg sebulan... cmfrm blh kurus...... waaaaa.... sangat sibuk sekarang ni sampai nak tgk dunia pn xsempat... ye la pagi2 buta dah kuar dr rumah.... pastu magrib baru sampai umah..... xtahu dunia jadi apa..... sampai je umah.... makan.. pastu rest kejap p mandi...pastu apa lg mata pon pejam...... siri kegemaran saya CSi pon xtgk minggu ni... sbb terlampau penat...nak tggu sampai pkol 10 tu mcm siksa gilerr.... kadang2 tgk br skali iklan... CSI yang tgk saya..... sayang saya plak bila mlm dia busy... so siang dia tido..... saya plak siang busy... mlm tido.... waaa.... xde masa nak bermanja ni.......padahal baru dlm minggu ni kami sibuk.... tapi saya rasa mcm dah lama saya xbermanja dgn syg saya...... kesian kat dia dan saya jugak.... sgt2 berharap kesibukan ini tidak berpanjangan... saya sampai xde masa nak borak dgn syg saya..... rindu nak borak2 dgn syg saya...... harap sgt end of this month segalanya selesai..... siksa badan rasa........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts