I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

21 April 2011

bila org cari pasal... kesabaran teruji......

ni la benda yang aku paling benci berlaku dalam hidup aku.... aku ingat benda ni dah jadi sekali and hopefully xkan jadi lagi sbb aku benci gilerr dgn keadaan ni.... bila jadi lagi membuatkan aku dalam keadaan yang amat tertekan dan aku memerlukan kesabaran tahap tinggi.... aku xsangka perempuan ni berani lagi muncul kat dalam hidup aku... serius aku ingat lagi msg terakhir yang dia send kat hp aku... dan aku masih simpan msg tu....

erm.... sy sgt2 btrma ksh dgn awk.. pas nie sy x g cntct ngn hubby awk.. sy doakan korg bhgia..tq
msg ni aku simpan sebagai bukti klu dia cari pasal lg aku akan bawak benda sebagai bukti... alang2 nak cari gaduh biar gaduh gaya org educated kan....so, bila ada bukti senang..bila dia dah janji mcm tu... aku pegang janji dia ... dan bg aku klu dia kata dia xkan cntct lg dgn hubby aku, aku faham bahawasanya dia xkan menghubungi hubby aku lagi dalam apa cara sekalipun... bermaksud... melalui fb ke blog ke sms ke call ke, semua xblh la kan...... bila dah xnak berhubung that's mean xda apa2. maka hari tu dah skali terkantoi bila dia call hubby aku tyme aku ada dgn hubby aku... then hubby aku ckp dia call tanya knapa td mcm nampak kat bandar tapi xbertegur... dia kata hubby aku sombong... maksudnya dia still la lg harap hubby aku tegur dia... aku maafkan la... malas aku nak gaduh2.. benda kecik.... tetiba td aku buka fb hubby aku dan aku nampak dia chat dgn sorg pmpn ni...pastu mcm chat ni tergantung... so aku continue la bila nampak pmpn tu on9... dia tak reply u olls..... so... aku pn apa lagi terus korek2 tgk fb pmpn tu... so aku terkejut gilerr tgk gmbr pmpn tu.... sbb pmpn ni la suatu masa dulu hubunggan aku dgn hubby aku retak menanti belah.....sungguh aku xrela... so bila dia muncul kembali... maka aku xblh berdiam diri...... 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts