I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

28 April 2011

LISC

sebenarnya kan .... hehehe... hari tu bukan la p mkn angin dalam erti kata sebenar... tapi aku p LABUAN INTERNATIONAL SEA CHALLANGE(LISC)...hehe... senag cite pesta sukan air.......bkn la ada apa sangat..tgk ikan besar2 yang diaorg pancing kat laut dalam... pastu ada la pertandingan-pertandingan mcm biasa la untuk kanak2..... aku g sana bkn la sbb nak tgk semua benda tu sgt...just nak luangkan masa  dengan hubby... tapi malang plak nasib bila hubby sibuk je... biasa la dia terlibat dlm LISC... sabo je la... nasib baik ada jgk adik2 dia yang memeriahkan keadaan...

gambar xboleh blah versi perasan ni di amik ketika xde keje and bosan... sambil tgk ahmad adam main kat taman..... sambil dok msg2 dgn my hubby.....

gambar ni plak masa jenjalan dgn hubby xde arah tuju... jadi dok lepak kat tepi laut.....



gambar ni plak atas hasil paksaan aku..... bila aku upload gambar dia marah sbb gambar dia xhensem dia kata... tapi masalhnya bila nak bergambar mesti muka dia xblh blah.... salah sape?



malas nak komen gambar ni. "org tu" perasan...... sebenarnya aku yang jeles kat dia..



ni antara bunga api yang meletop masa mlm penutupan... sorry ahh.. gambar x cntik sbb aku xpakai DSLR lagi... xtahu bila hubby nak belikan......huhuhu... sedey..

1 ulasan:

  1. jom join contest sempena hari ibu..

    http://hafizwaniey.blogspot.com/2011/05/1st-contest-mama-my-inspiration.html

    BalasPadam

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts