I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

16 April 2011

pantang salah sikit.... sentap

pening...pening...... xtahu la nak cakap mcm mana.... tapi aishhh.... ssh btol mcm ni.... ni bkn kisah pasal org lain tapi diri sendiri.... xtahu la kenapa... asal ada org salah ckp sikit je terus nak sentap.....
contohnya mcm hari tu... hari holiday la kan... all the family members g swimming pool... mandi -manda... so semua org bergembira... tgh aku best je santai kat tepi pool tu my hubby tolak aku masuk dlm pool tu.... mau x terkezut buaya.... gilerr kot tgk best2 tgk org mandi manda tetiba kita kna campak dlm pool... terus aku sentap dgn hubby aku... mogok xnak ckp... pas 5 minit kena pujuk.. haruslah cair kan.... tetiba tgh best manjakan diri dgn hubby aku tu tetiba aku kena tolak lg masuk dlm air... nak tahu keje sapa? keje adik ipar aku... bengang tahap gaban kot.... masa dlm air tu ain mengucap siap2 la sbb rasa mcm 50-50.... sapa xterkejut tetiba je kan.... terus sentap masuk bilik persalinan tukar baju...balik.... sampai je kat umah mula la mak mertua aku membebel, dia kata nak bergurau tgk tempat la... mati anak org nnt sapa nak jawab... aku pn berbunga-bunga riang la...hehehehe.....
kejadian kedua plak berlaku 3 hr lepas.... bila aku terjumpa msg chat kat fesbuk hubby aku....dia chat dgn sorg pmpn ni.....

hubby: hai
pmn itu: nak ngorat ke?
hubby: blh ngorat ke?
pmpn itu: klu nak ngorat pn agak2 la. gambar dgn mem besar tu
hubby: ala... bkn aku yg letak... mem yg letak sbb dia ckp takut org lain mengorat...

di sini aku faham bahawasanya dia salahkan aku letak gambar tu... maka dia xblh ngorat....
then aku sentap lagi....
dan kelmarin kejadian dgn  minah kerek dan kekwat tu ... sentap lg....

kenapa la aku ni asyik sentap??????





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts