I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

02 April 2011

pedam rasa atau perang mulut.......

ni yang susah nak cakap ni.... bila stress je blog ni mmg tempat yang sesuai untuk melepaskan geram...
tak tahu la kenapa sejak dua menjak ni selalu je gaduh dgn cik abg sayang ni....
ada je isu yang membuatkan kami bertegang urat....kadang2 rasa mcm saje je dia nak cari isu supaya kami bergaduh...
padahal saya langsung x rasa isu tu patut d perbesarkan....
lagi satu bila isu yang dia bangkit kan tu saya rasa mcm boleh membuatkan kami bertegang urat terus je saya diam...
simpan je dalam hati rasa xpuas hati tu...
sbb xnak gaduh2,....tapi dia plak mcm saja je cakap pasal isu tu walaupn saya cuba tukar topik...
dan bila saya mula berkata2...maka terjadi la perang mulut....
boleh x sesiapa yg baca entry ni sila la komen bagi cadangan atau pendapat...
isu yang di bangkitkan adalah isteri curang dan jugak isu perhubungan jarak jauh yang membawa kegagalan...
bagi saya xsemua perempuan curang...dan ada jugak lelaki yang xsetia....
isu hubungan jaraka jauh plak...bagi saya mungkin ramai yang mengalami kegagalan... tapi ada jgk yang mencapai kebahagiaan.,.... sbb bila jarang jumpa haruslah lebih rindu dan bertambah kasih sayang...tapi kepercayaan perlu ada... dan jangan khianati kepercayaan tu... betul x?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts