I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

18 Oktober 2010

berfikir sejenak....

emm... bila tension melanda diri... mula la aku terfikir.... mungkin ada salah dan silap yang aku buat... kadang2 bukan aku xsedar yang aku ni banyak kelemahan... tapi nak ubah sesuatu tu ssh sgt... tapi bagi aku... sejak aku ada azam dan tekad ni la aku berjaya mengubah sikit sikap aku yg bg aku sikap aku yang dulu sgt2 la teruk... alhamdulillah..... tapi aku masih insan yang lemah dan xsempurna... masih ada salah dan silap.... aku pon xtaw la sama ada apa yang aku rasa ni mengikut kata hati aku atau kewarasan akal fikiran.... emmm serabot2.... sampai bila aku nak mengalah.... blh ke aku mewarisi kesabaran yang mak aku miliki tu????antara aku dan dia mmg kami serasi... tapi sampai sekarang aku xblh nak baca hati dia.... yg aku taw bila dia marah.... aku diam... tapi bila dia buat salah xpernah plak aku nak melenting ke ape ke? knapa aku diam je? adil ke?walaupun mak dia sayang kat aku... puji aku... tapi klu hati aku terus terluka dan aku pendam je... apa akan jadi? xke memakan diri aku?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts