I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

02 November 2010

jiwa resah......

bila luka dihati... xdapat nak dibendung lagi.... dan xtaw pada siapa lg nak di luahkan..... kadang2.. rasa malu kat my best friend......tiap kali luka di hati... mesti cr dia..... bila ada prob je cr dia.... tapi dia tetap menjadi pendengar setia... dan dia juga penasihat yg baik... miss him so much.... tapi kami sekadar kawan baik... kami blh bahagiakan each other bila status kami kawan baik.... tapi bila status bertukar, banyak masalah yg terjadi... so mmg kami ditakdirkan utk jadi best friend forever....
mungkin bila menulis kat cni blh kurangkan beban yang melanda diri. binggung.... xtahu apa yang patut dilakukan bila ada masalah... sll masalah datang time2 kritikal... time nak exam... time banyak asingment.... huh... kadang2 rasa bosan nak hidup... tapi bila fikirkan mak... dia wanita yang tabah... dia dah hidup hampir 50 thn.... lagi banyak masalah dia... dapat dia hadapi... aku ni separuh dari umur dia pon xsampai dah rasa mengalah pada hidup....aku nak jadi kuat mcm my mom.
stress......
perkataan yang paling tepat utk gambarkan keadaan aku sekarang ni...menyebabkan aku rasa down sgt... rasa sgt sensitif.... mungkin aku perlukan sedikit masa utk menenangkan fikiran.... aku perlukan ruang utk diri aku sendiri.....
tapi skrg ni aku rasa betul2x kecik hati dengan manusia tertentu sbb kata2x diaorg tu... xperlu la nak hamburkan kata2 kesat... aku bkn budak kecik yang xfaham bahasa.....
mungkin ni masa aku.... dan aku akan sentiasa ingat apa yg org dah buat kat aku.... sampai mati aku akan ingat.... sbb org ni mudah lupa diri... masa susah cari aku minta tlg... tapi bila dah senang.. dengan bahagianya kata mcm2 kat aku... ingat Allah maha kaya....
xselamanya kita berada diatas.... satu hari nnt akan kebawah jgk... klu dah mendongak ke langit jangan lupa rumput dibumi.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts