I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

02 November 2010

banjir....

kesian kat adik kesayangan aku... dok kat maktab perguruan perlis.... dia terperangkap dalam banjir.... nangis2 dia td masa call aku....hehehe... kesian kat dia... tapi last call td dia dh on the way balik umah... my mom and dad amik kat alor star.....lawak plak aku bila teringa kat adik aku yang sorg ni...hehhe... aku sblm ni pon pernah gak terperangkap dlm banjir ni... zaman aku dok matrik dulu....matrik kedah.... sejarah la dalam hidup aku bila xde benda nak mkn....huhuhu.... biskut kering dgn air teh pown rasa sedap giler.... betol2 jadi memori lah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts