I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

08 November 2010

asam garam.... kopi dan gula...........

cerita pasal asam garam kopi dan gula....kira kisah masam masin pahit dan manis kami...... 8 november 2010.... genap saturibu sepuluh hari (1010) kami bersama.... lagi 85 hari anniversary kitaorg yang ke-3 emmm... selama bersama si dia... dah macam-macam kenangan pahit manis yang kami lalui bersama..... xkira la yang pahit ke... yang manis ke... yg masam dan masin... semua tersemat indah dlm memori kami...... dan selama tu aku belajar memahami 'si dia'.... tapi buat masa sekarang kesimpulan yang aku blh buat ialah... sangat ssh nak memahami dirinya..... terima kasih sgt2 kepada adik2 dan mak ayah 'si dia'... yang banyak memberi kerjasama dgn aku... dan yang penting sudi terima aku seadanya.... keluarga dia sgt besar nak bandingkan dgn aku yg ada 5 org adik beradik je... si dia... 3 kali ganda dari aku...huh... sgt terkejut tgk... ramainya... tapi diaorg sgt bahagia..... sgt best.....

kali pertama jumpa dia.. xsangka pulak kami akan bersama..... ye la.... masa mula2 mcm biasa je tgk dia....xde plak terasa akan serious dgn 'dia'. tapi pertemuan tu berlaku masa aku pergi bercuti...kira mcm 'cuti2 cinta'... thanks a lot utk kawan2 aku yg ajak aku g bercuti tu....xsaangka pulak cuti yang singkat tu rupanya pertemuan yang indah....

sejak balik dari bercuti tu kami masih berhubung... mula2 ber sms je.... pastu bergayut tanpa tali plak....oohh... serious mcm org dah couple... tapi masa tu xdeclare ape2... sbb kami masing2 ada komitmen....xsangka plak dia nak pts dgn gf dia semata-mata demi aku.. ishh... bkn aku nak merampas.... huhuhu.... dan aku pun buat keputusan pts dgn bf aku masa tu.... huh.. jahat jgk masa tu...

pastu aku mula terfikir.... ntah2 nanti dia akan pts dgn aku klu dah jmpa pmpn lain.... xpe la... klu xde jodoh nak buat mcm mana kan...tapi apa yang aku xsangka lepas seminggu kami declare... dia bawak jumpa adik dia... esoknya dia bawak jumpa mak dia.... wah.... sgt terkejut....
dan aku sgt xbersedia masa tu nak jumpa family dia... dia xckp pon nak bawak jumpa mak dia... terus je bawak pergi... huhuhu... perasaan aku masa tu hanya Allah je yg tahu.....

mak dia sgt sporting.... i like... tapi kitaorg mcm ayam dan itik berckp.... hehehe... sbb aku xfaham mak dia ckp... masa tu aku baru belajar bahasa org sabahan ni.... dan mak dia plak blurr.. bila aku berckp... mana la aku pndai bahasa sabahan lg kan...huhu... bila terkenang masa tu... mcm nak ketawa plak...hehehehe.....

kenangan yg manis masa kami sambut anniversary kami yang pertama.... adik dia buat suprise... kek tu sgt comel.....dan aku sangat suka



ni la kek yg adik dia beli.... tapi yg best tempat celebrate anniversary ni.....hehehe... kat anjung ketam..... mmg sedap.... love u all....

mcm2 dugaan btl la selama kami bersama...pernah jgk wujud org ketiga... tapi alhamdulillah... dapat jgk atasi masalah tu.... yang penting kesabaran.... anniversary yang kedua celebrate dkt 1borneo... penang village... kek yg special.... oreo cheese cake dr secrete receipe.....'si dia' sgt suka kek tu.... half of the kek habis dia kerjakan.... tak sia-sia la aku beli kek yg special tu...hehehehe.....

ni la kek yg sedap tu...hehehehe......

aku rasa dah banyak sgt kot aku menconteng blog aku utk hari ni... nnt ada masa aku update lg kisah asam garam aku ni... k... tggu.... nak p sambung study plak......bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts