I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

23 November 2010

mengimbau kenangan lalu.....

ni nak sambung cite pas kes hari raya....
lepas kami mengalami krisis... kira nak berbaik semula...
salah satu caranya ialah dengan mengimbau kembali kenangan dulu2...
masa mula- mula bercinta la kan....
kami keluar berdua je....
AKU DAN DIA
mula2 p pantai......kat sea sport....
ddk kat situ.... berdua... tgk gelagat org...
pastu bercerita kisah mula2 kami berjumpa dan mcm2 kenangan pahit dan manis selama kami dah bersama....
hubby kata"tenangnya dengar bunyi deruan ombak ni" 
emm..... aku pon rasa mcm tu gak...
emmm.... bila dah bosan dan perut pon lapar....
mula la terfikir2... tempat mana yang sesuai nak p mkn....
akhirnya kami amik kata putus nak p mkn kat pizza hut....
apa tggu lagi.... serang la pizza hut....
order mkn mcm nak mkn 10 org....
1 regular extreme cheesy 6 pizza...
Regular Hut's Platter
2 pcs Smoked Deli Wings.
2 mushroom soup
garlic bread 
3 gelas revive
jangan tanya la knapa 3 gelas....
sbb hubby sorg 2 gelas setengah...
yang lg setengah tu untuk aku....
nak tahu knapa hubby minum air banyak....
sbb dia dah xblh nak habiskan pizza...
1 jam kat pizza hut tu tggu hubby habis mkn...
hehehe... sangat lucu plak tgk hubby nak habiskan semua mknn tu...
klu kat KFC sll hubby yang tggk aku mkn...
skrg tyme aku plak tgk dia mkn....
puas hati dapat habiskan masa bersama2 hubby...
love u so much...


yang ni favourate hubby.....


ni pizza yang aku order.... tapi yang ni xde topping.... yang aku order letak topping peperoni delight...
mmg sedap la....


yg ni hubby kata lain dari yang lain....


hubby xsuka yg ni... dia suka garlic bread stick


soup ni aku yang habiskan dulu.... hubby no komen...

3gelas air yang hubby habiskan....

bkn sll dapat manja2 mcm ni....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts