I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

28 Januari 2011

contest sweet couple.....

salam....
mencuba nasib masuk contest lg............kali ni contest yang dianjurkan oleh cik ana.....
ok... contest ni sepatutnya due date dia 27 january 2011...
tapi dah dilanjutkan kepada 6februari 2011

syarat dia mudah je....
.
.
.
  1. jadi follower blog cik ana ni http://adorableana.blogspot.com
  2. letak banner contest kat sidebar blog
  3.  Beritahu saya apa perkara paling sweet pernah si dia lakukan buat anda. (penceritaan terpulang kepada kreativiti samada melalui esei,video,gambar,nyanyian dll)
  4. Hantar penyertaan anda kepada saya di email =loveliest.pinkheart@yahoo.com

HADIAH BERUPA :


Tempat pertama
large plate dengan cetakan gambar anda & pasangan & bunting perkahwinan

Tempat kedua
  medium plate dengan cetakan gambar anda & pasangan

Tempat ketiga
 mini plate dengan cetakan gambar anda & pasangan

Hadiah sumbangan www.basketlab.blogspot.com

********************
xtau mcm mana nak mulakan cerita......
sweet aku aku dgn cik abg syg ni? 
huh... terpaksa la bg tau kat uolls semua yang cik abg syg sgt xromantik....
tapi romantik tu bukan syarat atau ukuran aku sayang kat dia......
tapi perkenalan yang secara kebetulan tu 
kami mula2 bertemu pada 02/02/2008... kira cinta kami ni cinta dua pulau... bkn dua benua k... sbb satu kat labuan ...lg satu kat semenanjung malaysia...

ni la gambar pertama kami bersama..... 
sweet ke? xkan..
sorg gemuk...sorg kurus...sorg tinggi...sorg pendek...sorg hitam..sorg putih....
hmmmm...sangat berbeza ok....tp masa ni kami belum couple lg... masing2 ada pasangan.... tapi xlama lepas tu dia sll nyanyi lagu "gantung" sbb bg dia cinta kami tergantung... sbb blm ada kata putus...dia still dgn gf dia... aku pown still dgn bf aku....

ni gambar masa kali kedua date.....masa ni kami dah declare couple....
dan masa ni dia sll nyanyi lagu "yakinlah aku menjemputmu"
nak tahu masa bila dia nyanyi??? tyme kami bergayut.... 
dan bergayut blh kata hampir 12jam satu hari....sampai skrg kami masih mcm tu....
terima kasih kepada celcom 1+5 dan juga digi campus yang bg call free setiap hr....

semua org kata sweet sgt pic ni.....
ok...ni pown aku yang sibuk2 paksa dia pose mcm ni.....
nampak x muka dia yang terpaksa tue?

tapi mlm tu dia buat suprise.... dia bawak g jumpa adik dia... kat restoran tempat adik dia keje...
ok..perasaan aku masa tu sgt terkejut.... dan menambahkan kejutan aku... adik dia sgt cantik... so aku rasa mcm "patik ni hanya pacar yang hina tuanku"(mmg family diaorg ni ada darah keturunan raja indonesia)... baru jumpa adik... aduhhhh.. belum mak ayah lg....

ok..nampak x bertapa berbezanya aku dgn adik dia....
dia sgt suka buat kejutan... dan esoknya dia bawak jumpa mak dia.....
tahniah sbb dia mmg berjaya "kejutkan" aku.... 


ni la rupa aku masa jumpa mak dia... cuba la bg  tau awal2... sure aku bawak baju kurung paling cantik yamg aku pernah ada....
aku akan pakai masa jumpa mak dia... ni x... tetiba cakap nak bawak jumpa mak dia... adoiii... bkn sepatutnya dia kna jumpa mak bapak aku dulu ke?
dan klu uolls perasan kan... baju ni la jgk mlm td aku pakai jumpa adik dia.... huh..
memalukan... ni dsebabkan hotel yg aku menginap tu xde dobi dan xde perkhidmatan seterika... so blouse yang aku bawak xdpt nak iron.... 
atas permintaan dia jgk... dia nak kami pakai baju yang sama tu....
sweet ke???
sweet bg kitaorg......
dan dia mmg suka buat kejutan la..... sblm aku balik dia bg hadiah teddy bear yang comel... dia kata hadiah sbb sudi terima dia sebagai buah hati.....(owhh... sgt teruja masa tu...)
comey kan teddy ni? tapi gambar ni masa kat kedai... kitaorg belum declare couple lg...
xde sangka plak teddy ni betol2 jd milik aku sekarang ni.....


pas dah setahun kitaorg couple....celebrate anniversary la kononnya... 
blh plak adik dia kata... mcm xpercaya dah setahun abg dia couple dgn aku...
sedih jgk aku dgr... adik dia kata bkn apa.... dia ni buaya darat.....
adik dia siap tanya lg ilmu apa aku pakai abg dia blh melekat dgn aku.... hahahaha
lawak la... mana ada aku pakai ilmu segala bagai ni.....


dia cuma bg tau kat aku nak bawak p mkn kat anjung ketam... tempat yang ramai org suka p... so kna booking table.. klu x.. mmg xdpt la mkn....
so mlm tu p la mkn kat anjung ketam setelah mlm sebelumnya kami p booking table..... 
okay... tapi bkn p mkn berdua.... dia bawak adik dia 4 org....
tempat dah romantik habis sbb kat tepi laut... mmg best la tempat tu... mkn pown sedap....
tapi xkisah la kan dia bawak adik dia... lg ramai lg meriah kan... 
dan dia buat suprise lg.... nasib baik la aku ni xde sangkit jantung.... suka sangat wat suprise....
ada plak kek yang comey... xtau bila masa diaorg beli... tetiba bila habis mkn... muncul la kek tu... adooiii


sweetnya cik abg syg ni.....




ok... jgn gelak tgk gambar ni.... sbb aksi ni dbuat atas arahan photograper dan pengarah yang ada kat sekeliling ni...
ok aku malu tyme ni.....
 dan hadiah yang dia bg mlm tu buat aku sgt2 teruja..... sekor lg teddy bear... tapi besar dr yg dapat masa mula2 couple dulu.....


dan yang membuatkan aku bahagia dgn dia sbb family dia terima aku seadanya..... bkn aku pandang berapa banyak hadiah yang dia dapat bg kat aku... cuma aku nak aku dihargai selayaknya seorang kekasih.....(terjiwang lebey la plak... sorry k klu uolls rasa loya)


 ok... ni family diaorg yang sgt bahagia ok..... bakal menantu ada dua je kat cni.... yang sebelah mak dia(iaitu aku) dan jgk yang sebelah ayah dia....yang lain tu semua anak mak ayah dia....ok....gambar ni kat rumah ayah dia masa raya 2010..... 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts