I made this widget at MyFlashFetish.com.

tinggalkan jejak uolls k...

sila klik

27 Januari 2011

contest foto kiut


okey..... saja nak mencuba nasib... masuk contest lg.....


Syarat-syarat penyertaan:
  1. Mesti la ade blog sendiri....
  2. Follow blog Ka-Ching Preloved & Lipat's Bundle
  3. Letak banner kat side bar dgn kat entri dan linkkan terus ke contest ni.  
  4. Buat entri simple tentang contest ni dan upload gambar yg PALING KIUT yg korang ade. Tak kesah la gambar adik ke, jiran ke, mak korang ke, ramai-ramai ke, diri sendiri ke...asalkan yg KIUT MIUT ^_^ 
  5. Sape-sape pun boleh join.. Lelaki/Perempuan. 
  6. TIADA had umur ^_^
  7. Tinggalkan link kat comment tau! (bkn komen kat blog aku... tapi kat blog penaja ni la.... http://boingboingtoingtoing.blogspot.com/2010/12/contest-foto-kiut.html )

syarat pertama kira  pass sbb ni blog aku sendiri....xkongsi dgn sesape pown
syarat kedua pon pass sbb aku dah follow
syarat ketiga ~~banner dah letak kat side bar dgn kat entry ni.... yang ni pown kira lulus
syarat keempat  bg aku gambar yang aku nak letak ni kira pose paling kiut la.....xkisah la klu org nak kata aku perasan pown.....
syarat kelima ~~aku pompn... maka layak la kan masuk contest ni....padahal laki pown blh masuk gak.....
syarat keenam sah2 la pas kan....
syarat ketujuh..... aku dah komen kat blog penaja......
.
.
.
.
.
ni la gambar yg bg aku kiut tu
korang tgk gambar si comel ni je k... jgn tgk background yang xbest tue.....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Senarai Blog Saya

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sign by Danasoft - For Backgrounds and Layouts